Blogul Echipei RoREN

RoREN = Reţeaua Specialiştilor în Imobiliare = www.roren.ro

RoREN alearga (la Maratonul International Bucuresti)

Posted by Stefan N. pe 12 Octombrie 2009

Continuand traditia de anul trecut, duminica 11 octombrie am participat la a doua editie a Maratonului International Bucuresti, proba stafeta.  Traseul e fain si este o adevarat placere si mandrie sa alergi pe Calea Victoriei.  Daca alergi intregul maraton devine plictisitor insa pentru ca faci acelasi circuit de ~10,25km de 4 ori, bucurestenilor fiindu-le inca lehamite sa „suporte” efortul inchiderii unei parti mai mari din oras pentru un astfel de eveniment care le tulbura arderea gazului de duminica dimineata🙂

Daca anul trecut eu am fost capul rautatilor, de data asta coechipierii de anul trecut sa lauda si incearca sa ma puna la colt: „bai, noi ne-am antrenat, tu ce faci?”  Eu se intampla ca dormeam putine ore pe noapte, chinuindu-ma cu ultimele lucruri de facut inainte sa lansam Beta pentru noua platforma de produse si nu eram sub nici o forma pregatit sau antrenat, dar mandria si-a spus cuvantul si am raspuns: „bai, eu sunt antrenat de mult, voi sa apareti la start ca eu o sa fiu acolo” (ma citez usor adaptat).

De mentionat ca echipa RoREN este o echipa de mercenari🙂.  In afara de mine nu am reusit sa conving nici una din colegele mele sa se antreneze sau sa participe asa ca am recrutat din vecini. 

Proaspat medaliati anul asta (de la stanga la dreapta Andrei, Stefan, Adi, Alex):
RoREN Marathon Team

Anul asta a fost vreme urata, dar ne-am distrat oricum.  A burnitat la inceputul cursei si au fost vreo 8 grade.  Daca alergi nu e problema, dar cand stai sa-ti astepti randul la stafeta devine enervant destul de repede si ti se face frig dupa ce-ti faci incalzirea.  Poate asta a fost motivul pentru care in echipa de stafeta de la Microsoft Romania cel de-al treilea concurent nu era la start cand ce-l de-al doilea a sosit si au pierdut vreo 5-10 min la timpul total (pacat, ca altfel ar fi avut un clasament super!)

Timp total echipa RoREN: 4:09:02
Alexandru Jalba 0:56:19
Adrian Gherghe 1:08:48
Andrei Ciuchilan 1:04:11
Stefan Negritoiu 0:59:44

Clasamentul pe echipe / stafeta (2009)

Clasamentul individual (2009)

Anul trecut (2008) maratonul a fost pe 12 octombrie,  iar vremea a fost f. frumoasa. Soare cald, dar nu prea cald, spectatori, fain!  Cateve poze:

Emotii inainte de start
2935988934_f752db3a73

Pe locuri, fiti gata, start!
maratonul international bucuresti

Capul sus, spatele drept, tragi putin aer in piept!
Stefan running

Proaspat premiati (de la stanga la dreapta Costin – antrenor, Andrei, Adi, Stefan, Dan):2936031004_d2cb72afa6

Timp total echipa RoREN: 3:49:45

Numarul meu (dupa un astfel de efort sunt atasat emotional de hartia asta si am un teanc intreg de la toate cursele unde am participat):
marathon number

Diploma RoREN la Maratonul International Bucuresti

Rezultate Romanian International Marathon

Un răspuns to “RoREN alearga (la Maratonul International Bucuresti)”

  1. Ciuchilan Andrei said

    Imi pare bine sa vad acest post, nu stiam de existenta lui🙂
    Ce facem, ne adunam si anul acesta in aceeasi formula ?🙂

Lasă un răspuns

 
