Blogul Echipei RoREN

RoREN = Reţeaua Specialiştilor în Imobiliare = www.roren.ro

Pe santierul proiectelor Adama

Posted by Macrina pe 24 Octombrie 2008

Am ajuns la cea de-a 3-a intalnire cu Agentii SellWell – turul proiectelor Adama si am testat „pe viu” cum functioneaza si aceasta componenta SellWell. Pentru ca una este sa vezi proiectele descrise „pe hartie” si cu totul altceva este sa-ti faci o idee chiar la fata locului despre: fundatie, constructie, marimea si impartirea unui apartament, finisaje, imprejurimi, panorama si multe altele. Inclusiv despre calitatea si calificarea oamenilor care ridica efectiv aceste cladiri! Despre ritmul de munca pe santier, utilaje, organizare. Si ne-a placut ce-am vazut!

 

In plus, fiind la a 3-a intalnire, Agentii SellWell incep sa se cunoasca mai bine, incep sa stie mai multe despre business-ul celuilalt. Astfel, colaborarea survine in mod natural:) Exempli gratia, in microbuz, din vorba in vorba, am aflat ca Evelina de la Denver are un client pentru Adriana Pop de la Ady Intermed. Dupa cum am mai spus, stabilim relatii, nu contacte…

Ce s-a intamplat? Pe scurt in poze, ca sunt cel mai usor de digerat:)

Ne-am intalnit la evo’CASA SELECTA ! In scurt timp…

 

 

Magda ii explica d-lui Viorel (soferul) care va fi traseul, cum sa ajungem la urmatoarele proiecte: ARMONIA, OPTIMA si  SWISS COTTAGE! In poza (de la stanga la dreapta): Stefan Buzatu si Adrian Nedelcu (Alcant Impex), Cosmin Gheorghe (Lelimond), Annemarie Girjabu (Hoffman International), Magda Popa (Adama) si Dana de la RoREN cu covrigi calzi🙂

 

Business Networking inainte sa se stranga ceilalti Agenti SellWell!  

Magda Popa (dreapta) ne spune ce modalitate ingenioasa de plata le putem oferi cumparatorilor! Participantii stiu despre ce e vorba😉 

Un proiect armonios, intr-un spatiu deschis si intr-o zona linistita. Baietii lucrau cu spor ca sa fie gata in 2009! 

Eu cu Annemarie de la Hoffman faceam poze iar Magda de la Adama ne dezvaluia informatii pretioase despre proiect. 

  

Dam o fuga si pe la biroul de vanzari ARMONIA sa vedem machetele si sa ne mai incalzim putin. 

Am ajuns pe santierul celui mai nou proiect Adama. Ne uitam uimiti la utilajele moderne si la frenezia muncitorilor! 

Vorba sloganului Adama: „Leading the way. Building the future” 

Am ajuns si la evoCASA SWISS COTTAGE. Parcari ingenioase, ingineri deosebiti (dl. Tase!)… calitate!  95% finalizat! 

 

2 Răspunsuri to “Pe santierul proiectelor Adama”

  1. Annemarie said

    Buna seara , tuturor.
    Draga Dana , mi-a placut enorm si ce ai scris si comentariile pozelor si de pe santier si de la Monaco.
    Eu , ca persoana si ca, reprezentat unei agentii imobiliare sunt placut surprinsa de ideile voastre de la RoRen.
    Va multumesc si tineti-o tot asa.
    Pe curand

  2. danasim9 said

    Multumim mult de laude, dar sa stii ca la „santiere” pozele au fost comentate de Macrina, care de altfel le-a si realizat🙂. Idei asteptam si de la voi, mai ales ca pentru voi ne „agitam” si noi (hai ca mai am putin si zici ca e sloganul unuia dintre partide!). Nu te-am uitat cu precizarile pt Adama. Poate ai timp sa raspunzi si la Chestionar ?

Lasă un răspuns

 
